• חדש
מאוורר ארובה של דארזיס 100 וואט/120 וואט מכסה מזון ארובה קרן טיוטת רעש נמוכה המושרה על ידי אח ביתי

מאוורר ארובה של דארזיס 100 וואט/120 וואט מכסה מזון ארובה קרן טיוטת רעש נמוכה המושרה על ידי אח ביתי

Rating 
ILS 128.35

כמות
במלאי

זה מאוד מתאים ארובה אביזריםמאוורר המשיכה הנגרם על ידי הארובה מייצר שאיפה וגורם לפינוי מהיר של העשן כדי למנוע מעשן לא להיות מסוגל לצאת מהצינור בעדינות בגלל הארובה הרעה. מתח ההפעלה של המוצר הוא 220 וולט (מתח 110 וולט-120 וולט, נצויד בממיר מתח), ומאוורר המשיכה המושרה על ידי הארובה משמש על ידי השארת שני קצוות החוט לחיבור למקור הזנה. מושלם עבור עץ תנורים, בתים, בתים, תנורים, דודים, דוד, חיצוני עץ תנורים או אחרים מגורים חימום מכשירים מופעל על ידי עץ, גז, פחם או דלק שמן. קל להתקנה, שקט מאוד, מתאים לרוב סוגי הקמינים ואינו דורש טכנאים מקצועיים להתקנה.לא רק שעשן יפונה במהירות, אלא שיש לו גם ביצועים מצוינים. סוג זה של מאוורר משיכה מושרה משמש על ארובות ביתיות וטמפרטורת הפלט לא תעלה על 80 מעלות.מאוורר המשיכה המושרה חייב להיות יותר מ-6 מטרים ממקור האש.אחרת, מאוורר המשיכה המושרה יישרף. מאוורר משיכה חשמלי עוזר בפינוי משקי הבית, תנורי פיצה, תנורי עץמפרט : מתח : 220 וולט (מתח 110 וולט-120 וולט, נצויד בממיר מתח)הספק : 10 וואט/120 וואט, לקוטר צינור מ-13 עד 20 סנטימטר להערה1. האח הביתי מאמץ מאוורר משיכה מושרה וטמפרטורת הפלט לא תעלה על 60 מעלות.אחרת, את המושרה לצייר מאוורר יהיה פגום.

מאפיינים מוצהרים

Voltage:
220V (voltage 110V-120V, we will be equipped with a voltage converter)
Power:
10w/120w, for a duct diameter from 13 to 20cm
To note:
1. The domestic fireplace adopts an induced draw fan and the output temperature should not exceed 60 degrees.Otherwise, the induced draw fan will be damaged.Install the power cord at least 0.5 square copper wire:
2. When installing or withdrawn, please turn off the power switch to avoid electric shocks.:
3. The interface with the smoke evacuator must be fixed with waterproof insulating tape.:
4. The installation at the interface with the chimney must be firm, and the interface must be closely integrated into the fireplace to obtain the best effect.:
5. When the induced draw fan stops working, care must be taken to the reflux of smoke causing the smoke.:
6. The smoke evacuator is placed on the fireplace.The smoke extractor must be more than 6 meters from the fire source, otherwise the induced draw fan will be burned.The fireplace temperature cannot burn the insulating layer of the power cord.:
Package Included:
1 * induced draw fan :

ההצעות הטובות ביותר