• חדש
Guangming - ערכות מערכת קירור ערכות טפטוף ערכות השקיה, סט טפטוף השקיה מתכוונן, אביזרי מערכת השקיית צמחים לפטיו

Guangming - ערכות מערכת קירור ערכות טפטוף ערכות השקיה, סט טפטוף השקיה מתכוונן, אביזרי מערכת השקיית צמחים לפטיו

Rating 
ILS 1.00

כמות
במלאי

קשרי כבל ניילון - עם קשרי כבל הניילון, נוח לתלות את הצינור על הענף או על הגדר ונוח לשמור על זרבובית הערפל או פולט טפטוף במקום מים כל הצמחים שלך בפעם אחת. חרירים נשלפים-חרירים נשלפים, חרירים באמצעות תכנון מערבולת ומסנן מובנה למניעת סתימת סתימת. חלקיקי ערפל של אורח 70 מיקרון (ערפל עדין במקום דמוי עשן), קוטר סילון של כ 80 ס"מ. חיסכון במים - צמחים טפטוף מערכת השקיה יכולה לחסוך עד 70% בחיסכון במים. מערכת ההשקיה מספקת בדיוק את הכמות הנכונה של המים באטיות ובדיוק בדיוק במקום בו הצמח שלך זקוק לו - באזור השורש. מערכת השקיה טפטוף מלאה - סט זה כולל מחבר ברז אחד, מחבר מחודד, 4/7 צינור 10 מטר (קוטר פנימי : 4 מ"מ קוטר חיצוני : 7 מ"מ), 9 טיז, 10 ממטרות, 1 ברב יחיד, 10 קשרי כבלים. Rangr של יישום רחב - ערכת השקיה אוטומטית נהדרת לחקלאות, דשא, גן, פטיו, חממה, קירור / השקיה ערפל, השקיה, לחות, קירור מרפסת. קשרי כבל ניילון - עם קשרי כבל הניילון, נוח לתלות את הצינור על הענף או על הגדר ונוח לשמור על זרבובית הערפל או פולט טפטוף במקום. מים כל הצמחים שלך בפעם אחת. חרירים נשלפים-חרירים נשלפים, חרירים באמצעות תכנון מערבולת ומסנן מובנה למניעת סתימת סתימת. חלקיקי ערפל של אורח 70 מיקרון (ערפל עדין במקום דמוי עשן), קוטר סילון של כ 80 ס"מ. חיסכון במים - צמחים טפטוף מערכת השקיה יכולה לחסוך עד 70% בחיסכון במים. מערכת ההשקיה מספקת בדיוק את הכמות הנכונה של המים באטיות ובדיוק בדיוק במקום בו הצמח שלך זקוק לו - באזור השורש. מערכת השקיה טפטוף מלאה - סט זה כולל מחבר ברז אחד, מחבר מחודד, 4/7 צינור 10 מטר (קוטר פנימי : 4 מ"מ קוטר חיצוני : 7 מ"מ), 9 טיז, 10 ממטרות, 1 ברב יחיד, 10 קשרי כבלים. Rangr של יישום רחב - ערכת השקיה אוטומטית נהדרת לחקלאות, דשא, גן, פטיו, חממה, קירור / השקיה ערפל, השקיה, לחות, קירור מרפסת.

מאפיינים מוצהרים

Product name:
10 m 10 head single outlet spray nozzle
Nozzle flow:
6.7-7 L / h
Fine particles of water mist:
less than or equal to 70 microns (fine mist is not green smoke)
Water spray diameter:
80CM
* Feature:
- Easy installation, water saving, labor saving, time saving and more practical!:
- The spray head has good atomization effect, and can be adjusted to a thin water line. The spray in the air will become a light rain effect. It is convenient and practical. :
- It is suitable for family watering flowers, cooling of balcony courtyards, greenhouse irrigation, etc.:
* Note:
- Please put the end of tubing in to the 40-60 Celsius water for 10 seconds before assembling. It will be easier to assemble and as it cools down the tube will stay very tight.:
- Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is +/- 1-3cm.:
* Package Included:
1 × single barb:
1 × tap connector:
1 × pointed connector:
1 × 4/7 tube 10 meters (inner diameter:
4mm outer diameter
9 × tees:
10 × sprinklers:
10 × cable ties:
(Only the above package content, other products are not included.) :

ההצעות הטובות ביותר