• חדש
2 יחידות נשים בנות יפה חתול אוזני סרט פלאפי בפלאש חתול אוזני שיער חישוק לקוספליי תלבושות אביזרי חג המפלגה

2 יחידות נשים בנות יפה חתול אוזני סרט פלאפי בפלאש חתול אוזני שיער חישוק לקוספליי תלבושות אביזרי חג המפלגה

Rating 
ILS 7.65

כמות
במלאי

צבע : אקראי; חומר : קטיפה קצרה בד; גודל : סרט רוחב הוא 15 סנטימטר ,אוזני חתול אורך הוא 4 סנטימטר; תכולת חבילה : 2 חתול אוזן סרטי ראש. את חתול אוזן סרט הוא עשוי קטיפה בד, אשר הוא רך ונוח ללבוש, אור ועמיד, ולא קל להחליק. את עיצוב של בעלי החיים אוזני הוא שובב ונאיבי, חמוד ושובב, מידה אחת מתאים לכולם, ילדים ומבוגרים יכול ללבוש אותם, נותן לך חוויה לובשת נוחה. אתה יכול ללבוש את חמוד חתול אוזן סרט בהזדמנויות רבות, מתאים לנשף מסכות, ליל כל הקדושים, חג המולד, צילום, חג האהבה, חיי היומיום. יפה קישוט וגם מתנה גדולה אפשרות עבור משפחה או חברים. מפרט : חומר : קטיפה בדצבע : נשלח על ידי אקראירוחב : כ 2.5 סמיח אורך : 4 סמיחבילה כוללת : 2 יחידות חתול אוזני סרט לנשים בנותתכונות : עשוי קצר קטיפה בד, אלסטי ורך, אור ונוח ללבוש, עמיד ולא הדוק.את סרט הוא כ 4 סנטימטר ארוך ו 2.5 סנטימטר רחב, אשר יכול להתאים ביותר אנשים של ראש גדלים, מתאים למבוגרים או ילדים.זה חתול בגדי סט הוא מתאים עבור רוב האנשים, גם מבוגרים ובנות, אור ורך, נותן לך חוויה לובשת נוחה.הבד הרך בשילוב אוזניים חמודות מוסיף קסם מקסים לשיער, מה שהופך אותו למושלם עבור עצמך או כמתנה לחבר.לא רק יכול להיות משוחק כל יום, אבל גם מתאים לאירועים מיוחדים כגון חתונות, תחפושת מסיבות, וכו'.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Plush Cloth
Color:
will send by random
Width:
Approx 2.5 cm
Ear Length:
4cm
Package includes:
2Pcs Cat Ears Headband for Women Girls:
Features:
Made of short plush fabric, elastic and soft, light and comfortable to wear, durable and not tight.:
The headband is about 4cm long and 2.5cm wide, which can fit most people's head sizes, suitable for adults or children.:
This cat clothing set is suitable for most people, both adults and girls, light and soft, giving you a comfortable wearing experience.:
The fluffy fabric paired with cute ears adds a lovely charm to the hair, making it perfect for yourself or as a gift for a friend.:
Not only can be worn everyday, but also suitable for special occasions such as weddings, fancy dress parties, etc.:

ההצעות הטובות ביותר