• חדש
מספריים כבשים חשמליים של שיאוראן, קוצץ עזים לטיפוח חיות מחמד כבד 690 וואט, כלי גילוח של חיות משק עם 13 להבי

מספריים כבשים חשמליים של שיאוראן, קוצץ עזים לטיפוח חיות מחמד כבד 690 וואט, כלי גילוח של חיות משק עם 13 להבי

Rating 
ILS 198.10

כמות
במלאי

ביצועים גבוהים;קוצץ חשמלי מקצועי, עם הספק מנוע של 690 וואט, שיכול לספק מהירויות של עד 2400 ר / דקה בקרת מהירות משתנה יכולה לשפר את היעילות ולהקל על העבודה שלך. אפילו עבור חובבים, זה יכול להיעשות בקלות. *מקצועי צמר מספריים עם עמיד כל-אלומיניום ראש ויציב ועמיד מחוזק ניילון גוף, זה יכול להפחית רטט. סופר חד להב, עם קשיות גבוהה וגמישות, מתכוונן להב לחץ, ועם ידית, יכול לחתוך בצורה חלקה ובמהירות. מנגנון הקירור עם מאוורר יכול למנוע התחממות יתר במהלך השימוש ולהגדיל את חיי השירות. את כל-נחושת מנוע מבטיח ארוך שירות חיים, רטט הפחתת חום גבוה התנגדות. העיצוב הארגונומי הופך את האחיזה לקלה ונוחה. בשימוש נרחב מכונות חקלאיות מקצועיות יכולות לענות על הצרכים של רוב החוות על ידי החלפת ראשי חיתוך. מתאים לכבשים, עזים, בקר, סוסים, אלפקה, גמלים, כלבים גדולים ובינוניים ובעלי חיים עבים אחרים. חיתוך שיער קבוע של חיות משק יכול לקדם צמיחה בריאה של חיות מחמד. שירות לקוחות * השימוש במספריים חשמליים דורש שימון קבוע של הלהבים והפיידרים. אנא קרא בעיון את הוראות ההפעלה לפני השימוש. לפני ואחרי הרכישה, אנו נספק שירות לקוחות מקצועי. אם יש לך שאלות, אנא פנה אלינו. אם אתה מחפש את מושלם מדעך, שלנו ביצועים גבוהים חשמלי חותך הוא הבחירה הטובה ביותר. אתה יכול בקלות להתגלח עם זה מקצועי סוס ובעלי חיים בריאות מספריים.

מאפיינים מוצהרים

Voltage:
110-240 V
Power:
690 W
Speed:
2400r / min
Blade width:
78mm
Noise:
78dB
Size:
31 x 7.5 cm
Maintenance tips:
1. These electric horse shears are designed for cattle, horses, sheep, alpaca, llamas, and large, hairy dogs. No small animals.:
2. Always oil the blade before and during maintenance to extend the blade's life and prevent heat buildup.:
3. After each use, remember to brush the machine, replace the carbon brush and oil the blade. Store in a well-ventilated place for packing and next use. :

ההצעות הטובות ביותר