• חדש
בר בלט קיר בודד קיר רכוב בלט ברר ריקוד ברר קוטב בית גובה מתכוונן בלאר בר בלט סטודיו סטודיו כושר

בר בלט קיר בודד קיר רכוב בלט ברר ריקוד ברר קוטב בית גובה מתכוונן בלאר בר בלט סטודיו סטודיו כושר

Rating 
ILS 2.67

כמות
במלאי

עיצוב נייד וקל משקל-מעוצב עם צינורות פלדה עמידים ומצופים כוח הכוללים מראה קלאסי עץ עץ, מסגרת עמידה בפני שריטות קלה לשימוש בביתכם, מוסך, סטודיו לריקודים מקצועי, בבית הספר או בחדר הכושר גובה מתכוונן מהיר - העיצוב החדשני מאפשר לך להעלות או להוריד בקלות את גובהו של הריקוד כדי להתאים טוב יותר לכל גובה, גיל או רמת יכולת. נהדר למתחילים וספורטאים מנוסים, זה מיועד לתמיכה אמינה. קל להרכבה - גודל מושלם, מופרך בקלות, קל משקל אך יציב ובנוי היטב!. חטיפי בלט מקצועיים - בר בלט פרימיום זה לילדים ומבוגרים נועד לסייע בשיפור המתיחות, האיזון, הצורה והתנועות שלך למגוון פעילויות הכוללות בלט, ריקוד, יוגה, פילאטיס ועוד. בשימוש נרחב - מתאים לבית (בפנים או בחוץ), סטודיו מקצועי, בית ספר, חדר כושר. מתכוונן במיוחד, קל משקל, מטלטלין. עיצוב נייד וקל משקל-מעוצב עם צינורות פלדה עמידים ומצופים כוח הכוללים מראה קלאסי עץ עץ, מסגרת עמידה בפני שריטות קלה לשימוש בביתכם, מוסך, סטודיו לריקודים מקצועי, בבית הספר או בחדר הכושר. גובה מתכוונן מהיר - העיצוב החדשני מאפשר לך להעלות או להוריד בקלות את גובהו של הריקוד כדי להתאים טוב יותר לכל גובה, גיל או רמת יכולת. נהדר למתחילים וספורטאים מנוסים, זה מיועד לתמיכה אמינה. קל להרכבה - גודל מושלם, מופרך בקלות, קל משקל אך יציב ובנוי היטב!. חטיפי בלט מקצועיים - בר בלט פרימיום זה לילדים ומבוגרים נועד לסייע בשיפור המתיחות, האיזון, הצורה והתנועות שלך למגוון פעילויות הכוללות בלט, ריקוד, יוגה, פילאטיס ועוד. בשימוש נרחב - מתאים לבית (בפנים או בחוץ), סטודיו מקצועי, בית ספר, חדר כושר. מתכוונן במיוחד, קל משקל, מטלטלין. מותג : Chihen Ballet Ballet Ballet המותקן על הקיר הוא בטוח ויציב, וחוסך שטח. אידיאלי למתנות לרקדנים! מקל הריקוד שלנו יכול לעזור לך לשמור על שיווי המשקל שלך במהלך התרגיל, להפוך את התנועות לסטנדרטיות יותר ולהשיג תוצאות תרגול טוב יותר.

מאפיינים מוצהרים

Name:
Multifunctional dance bar
Material:
solid wood/metal bracket
Size:
100 cm(39.37 inches), 150 cm(59.06 inches)
Weight:
About 12 kg(26.46 ib), 14 kg(30.86 ib)
Note:
This type of ballet barre needs to be punched and installed. Please pay attention to the position of the punch and install it on the load-bearing wall.:
:
Note:
1. Due to the light and screen difference, the item `s color may be slightly different from the pictures.:
2. Please allow 0.5-2cm differences due to manual measurement.:
3. If you have any questions or hindrances during the purchase process, please contact us by email. We will reply you within 24 hours. :

ההצעות הטובות ביותר