• חדש
3 יחידות מברשת ניקוי ספוג - מברשת ניקוי פלסטיק מתכווננת כוס ארוכה כוס הזנת בקבוק מברשות ניקוי מברשות עם ספוג קצף

3 יחידות מברשת ניקוי ספוג - מברשת ניקוי פלסטיק מתכווננת כוס ארוכה כוס הזנת בקבוק מברשות ניקוי מברשות עם ספוג קצף

Rating 
ILS 3.33

כמות
במלאי

מתאים לכוסות רב חומריות, קומקום, בקבוקים, סיר בידוד וכן הלאה; מושלם לניקוי החלק הפנימי של הבקבוקים עם צווארים צרים חומרי ספוג רכים, לא רעילים חסרי טעם, מסמרת קבועה; חור יציב ועמיד, קטן בסוף הידית נוחה לתלייה. צוואר ארוך להישג יד בתוך בקבוקים. קצף רך לא יפגע או יגרד את העדינים העדינים ביותר. 360 מעלות ללא זווית מתה נקייה. ראש המברשת יכול גם לאפשר במהירות לבועה עשירה, אתה יכול להפחית את בזבוז הפסולת. זהו עוזר טוב לניקוי ביתי. חבילה : 3 יחידות; צבע : צבע ישלח באופן אקראי; חומר : פלסטיק+ספוג;. מפרט : צבע : צבע יהיה באופן אקראי Send Material : פלסטיק+ספוגזציה : מברשת אורך מקורי : 29 ס"מ/11.4 סמבוש אורך הרחבה : 34.58 אינץ 'חרוז : 3 יחידות באריזת אחת : *עם וו בתחתית הידית, הוא נוח ל אחסן אותו, פשוט תלה אותו על הקיר, הוא רכוב על קיר. אין בזבוז שטח על הקיר.*מתאים לכל מיני מימד הבקבוק. נוח לניקוי בתוך הבקבוק לחלוטין.*קל לקצף, המברשת יכולה לנקות את הבקבוק היטב, כולל התחתית. זה יכול לעזור לחסל כתם עקשן בבקבוק.*מברשת הזכוכית והספל ניתנת לניתוק וזה נוח לנקות ולשאת. הערה : אם יש לך שאלה לגבי הפריט, אנא צור איתנו קשר בחופשיות, ננסה כמיטב יכולתנו להיפגש הדרישה שלך.

מאפיינים מוצהרים

Color:
Color will randomly send
Material:
Plastic+Sponge
Size:
Brush original Length:
29cm/11.4Inch
Brush extend length:
34.5cm/13.58Inch
Package:
3PCS in one pack
Features:
*With a hook at the bottom of the handle, it is convenient to store it, just hang it on the wall, it is wall-mounted. No waste of space on the wall.:
*Suitable for all kinds of bottle's dimension. Convenient for clean inside of the bottle completely.:
*easy to foam, the brush can clean the bottle thoroughly, including the bottom. It can help to eliminate stubborn stain in the bottle.:
*The glass and cup brush is detachable which is convenient to clean and carry.:
Note:
If you have any question about the item ,please contact us freely ,we will try our best to meet your requirement.

ההצעות הטובות ביותר