• חדש
דואר מצטיין אגף אגוז 20 יחידות 1/4 אינץ - 20 שחור פחמן פלדת אגף אגוזי נקבה ידיות מחברים חומרה הולם

דואר מצטיין אגף אגוז 20 יחידות 1/4 אינץ - 20 שחור פחמן פלדת אגף אגוזי נקבה ידיות מחברים חומרה הולם

Rating 
ILS 3.00

כמות
במלאי

לאגוז זה כנפיים משני הצדדים, אותן ניתן להדק או לשחרר ביד, וניתן לבצע אותן במהירות ובתדירות מיועד לפרויקטים שאינם דורשים כלים; משמש בעיקר לציוד ביתי ומשרדי, ציוד תקשורת, תעשיית רכב, הרכבת ספינות וציוד תעשייתי אחר של מכונות הדורשים פירוק ותחזוקה תכופים. הביצוע בסדר, משטח חלק ללא קוצים, מלא ועמוק אשכולות, מתח אחיד, לא קל להחליק, חזק ועמיד, נפוץ על רכיבים כי צריך להיות מותאם או הם לא קבוע. עשוי באיכות גבוהה מגולוון פחמן פלדה, הגנת סביבה, קשיות גבוהה, לא עיוות, נגד חלודה וקורוזיה התנגדות, מתאים למקורה, חיצוני או סביבה לחה, ארוך שירות חיים. קוטר : 1/4 אינץ.חבילה כוללת : 20 יחידות 1/4 אינץ אגף אגוזים. לאגוז זה כנפיים משני הצדדים, אותן ניתן להדק או לשחרר ביד, וניתן לבצע אותן במהירות ובתדירות. מיועד לפרויקטים שאינם דורשים כלים; משמש בעיקר לציוד ביתי ומשרדי, ציוד תקשורת, תעשיית רכב, הרכבת ספינות וציוד תעשייתי אחר של מכונות הדורשים פירוק ותחזוקה תכופים. הביצוע בסדר, משטח חלק ללא קוצים, מלא ועמוק אשכולות, מתח אחיד, לא קל להחליק, חזק ועמיד, נפוץ על רכיבים כי צריך להיות מותאם או הם לא קבוע. עשוי באיכות גבוהה מגולוון פחמן פלדה, הגנת סביבה, קשיות גבוהה, לא עיוות, נגד חלודה וקורוזיה התנגדות, מתאים למקורה, חיצוני או סביבה לחה, ארוך שירות חיים. קוטר : 1/4 אינץ.חבילה כוללת : 20 יחידות 1/4 אינץ אגף אגוזים.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Wing Nut
Material:
Carbon Steel
Diameter:
1/4
Thread:
20
Colour:
Black
Finish:
Galvanized
Package includes:
20PCS 1/4Inch Wing Nuts
Feature:
This nut has wings on both sides, which can be tightened or loosened by hand, and can be carried out quickly and frequently.:
Designed for projects that do not require tools; mainly used for home and office equipment, communication equipment, automobile industry, ship assembly and other machinery industrial equipment that require frequent disassembly and maintenance.:
Fine workmanship, smooth surface without burrs, complete and deep threads, uniform stress, not easy to slip, strong and durable, common on components that need to be adjusted or are not permanent.:
Made of high-quality galvanized carbon steel, environmental protection, high hardness, no deformation, anti-rust and corrosion resistance, suitable for indoor, outdoor or humid environment, long service life. :

ההצעות הטובות ביותר