• חדש
סגסוגת TJLSS מבערת קטורת סגסוגת סליל מתכת גדול בסיס קטורת ביתי קישוט ביתי אביזרים חרוט קטורת

סגסוגת TJLSS מבערת קטורת סגסוגת סליל מתכת גדול בסיס קטורת ביתי קישוט ביתי אביזרים חרוט קטורת

Rating 
ILS 3.00

כמות
במלאי

גודל : 10 ס"מ*7 ס"מ*7 ס"מ (דיא*H*קליבר) יישום חלל : חדר תה, מקדש, סלון, חדר שינה, משרד, יוגה וכן הלאה. תכונות : אוויר צח, שינה טובה, רגשות רגועים, הקלה על עייפות וכן הלאה. כפי שאתה יכול לראות את התמונה, היא במצב טוב, ונוצרה על ידי בעלי מלאכה מיומנים בסגנון מסורתי עם עבודות יד עדינות. זוהי פיסת אוסף יקרת ערך, אלטר אישי יקר או מתנה טובה מאוד. גודל : 10 ס"מ*7 ס"מ*7 ס"מ (דיא*H*קליבר). יישום חלל : חדר תה, מקדש, סלון, חדר שינה, משרד, יוגה וכן הלאה. תכונות : אוויר צח, שינה טובה, רגשות רגועים, הקלה על עייפות וכן הלאה. כפי שאתה יכול לראות את התמונה, היא במצב טוב, ונוצרה על ידי בעלי מלאכה מיומנים בסגנון מסורתי עם עבודות יד עדינות. זוהי פיסת אוסף יקרת ערך, אלטר אישי יקר או מתנה טובה מאוד. גודל : 10 ס"מ*7 ס"מ*7 ס"מ (דיא*H*קליבר). יישום שטח : חדר תה, מקדש, סלון, חדר שינה, משרד, יוגה וכן הלאה. תכונות : אוויר צח, שינה טובה, רגשות רגועים, הקלה על עייפות, וכן הלאה. מכיוון שתוכלו לראות את הדימוי, היא במצב טוב ונוצרה על ידי בעלי מלאכה מיומנים בסגנון מסורתי עם עבודות יד עדינות. זהו אוסף נהדר של אוסף יקר, אלטר אישי יקר או מתנה טובה מאוד. ספציפיות : חומר : מתכות : 24.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Metal
Size:
24.2cm(9.5inch)*4.8cm(1.9inch)*4cm(1.6inch).
Incense species:
Coil Incense,Cone Incense,Stick Incense
Application of space:
Tea room, Temple, Living room, Bedroom, Office, Yoga and so on.
Package included :
1x incense burner:
Notes:
1. Only sell main products, not other products.:
2. Since manual measurement is required, please leave a space of 1-3 cm.:
3. Due to screen differences, the color may be slightly different from your expected color, please allow.:
Remind:
After receiving the packaging, please check the packaging and the product carefully. If the received item is defective or has any questions, please contact us via email to resolve the problem. We will reply as soon as possible and do our best to meet your needs!:
Due to shipping reasons, the bedding does not match the picture. After washing and ironing, they will look as beautiful as in the pictures. :

ההצעות הטובות ביותר