• חדש
אריזת ברך ג'ל קירור, להקל על עייפות אריזת ג'ל קומפרס קר חמה לשימוש חוזר להקלה על כאבים

אריזת ברך ג'ל קירור, להקל על עייפות אריזת ג'ל קומפרס קר חמה לשימוש חוזר להקלה על כאבים

Rating 
ILS 1.67

כמות
במלאי

ניתן להשתמש בו לא רק בקרסול, אלא גם על הברכיים, מפרקי כף היד וחלקי גוף אחרים טלאי קרסול ג'ל רב -פונקציונליים, הקלה על כאבים ועייפות, קר וחם -תכליתי ושימוש מחזורי. בד פוליאסטר עדין למגע, ומסתגלת כבל אלסטי אלסטי לממדים שונים. טיפול בדחיסה קרה יכול להיצר נימים מקומיים, למלא תפקיד בפיזור החום, קירור, הקלה בכאב ומניעת נפיחות. טיפול דחוס חם יכול להרחיב נימים מקומיים, להאיץ את זרימת הדם, להקל על הכאב ולבטל עייפות. ניתן להשתמש בו לא רק בקרסול, אלא גם על הברכיים, מפרקי כף היד וחלקי גוף אחרים. טלאי קרסול ג'ל רב -פונקציונליים, הקלה על כאבים ועייפות, קר וחם -תכליתי ושימוש מחזורי. בד פוליאסטר עדין למגע, ומסתגלת כבל אלסטי אלסטי לממדים שונים. טיפול בדחיסה קרה יכול להיצר נימים מקומיים, למלא תפקיד בפיזור החום, קירור, הקלה בכאב ומניעת נפיחות. טיפול דחוס חם יכול להרחיב נימים מקומיים, להאיץ את זרימת הדם, להקל על הכאב ולבטל עייפות. טלאי קרסול ג'ל רב -פונקציונלי, הקלה על כאבים ועייפות, קר וחם -תכליתות כפולות ושימוש מחזורי . טיפול בדחיסה קרה יכול להיצר נימים מקומיים, למלא תפקיד בפיזור החום, קירור, הקלה בכאב ומניעת נפיחות . טיפול דחוס חם יכול להרחיב נימים מקומיים, להאיץ את זרימת הדם, להקל על הכאב ולבטל עייפות . ניתן להשתמש בו לא רק בקרסול, אלא גם על הברכיים, מפרקי כף היד וחלקים אחרים בגוף .

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Gel Pack
Purpose:
Relieve pain, relieve sports injury, relieve fatigue
Material:
Gel
Package List:
1 x Gel Pack:
Note:
1. After putting product in the refrigerator freezer for a period of time, after taking it out, please check whether gel ball in the product is flexible and make sure that beads are not before use.:
2. Put product in the microwave and heat it up to the desired temperature for no more than 10 seconds each time. Do not overheat. Take care when removing from microwave to avoid burns caused by overheating.:
3. If you need to reheat the product, please wait for the product to cool before heating. Never boil package.:
4. If there is any discomfort during use, please stop using it and contact or consult a doctor. If it is damaged, please stop using it.:

ההצעות הטובות ביותר