• חדש
צעיף מחומם גלישת צוואר ניידת, עיסוי רטט כפול חימום משוקלל דו צדדי לצוואר וכתף

צעיף מחומם גלישת צוואר ניידת, עיסוי רטט כפול חימום משוקלל דו צדדי לצוואר וכתף

Rating 
ILS 18.93

כמות
במלאי

לא משנה היכן אתם נמצאים, זה יכול לספק חום לכאב צוואר ולקשיחות, להקל על קשיחות השרירים, מיגרנה צוואר, מתח שרירים, ספונדילוזיס צוואר הרחם, נקעים, עוויתות שרירים, מתח עצבני, הרפיה לפני יוגה וכו ' חימום גדול לשיפור זרימת הדם, הפחתת כאבי שרירים ותמיכה בהחלמת שרירים עטפו את העיסוק סביב הצוואר ותיהנו מעיסוי רוטט כדי להירגע בצוואר מתוח בביתכם. יש צוות מקצועי לייצור, להבין את הצרכים של הלקוחות הנדרשים. עם עיצוב יוניסקס, גברים ונשים כאחד יכולים ללבוש את הצעיף הזה עם מעיל קל. אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שלנו, אתה יכול להשאיר את השאלות שלך או להתייעץ עם שירות הלקוחות שלנו. עשוי מחומר פליס מינק זהב, קל ונוח, נותן לך חוויה טובה. מכיוון שהוא הועבר על ידי מספר צדדים, אם יש נזק לאחר הקבלה, אתה יכול ליצור איתנו קשר להחלפה. מפרט : סוג פריט : צוואר מחומם חשמלי חומר תוצרת תוצרת : גודל גולד וולב-פרודוק גודל : בערך .1in (מדידה ידנית יש שגיאת 1-3 ס"מ) טמפרטורת חימום : 45 ℃, 55 ℃, 65 ℃ שלוש טמפרטורה שלוש מהירות שליטה : שלוש מהירות הלם כיצד להשתמש : לחץ ארוך על המתג לחום או לעסות את המתג כדי להפעיל את פונקציית החימום או העיסוי, ישנם שלושה הילוכים להתאמה, לחץ קצר כדי להתאים את ההילוך, לחץ ארוך כדי לסובב את רשימת החבילה : 1 x חילוף הצעיף : 1.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Electric Heated Neck Scarf
Product Material:
Golden Sable Velvet
Product Size:
Approx.82 x 10.5cm / 32.3 x 4.1in (Manual Measurement Has 1-3cm Error)
Heating Temperature:
45℃, 55℃, 65℃
Three Speed Temperature Control:
Three Speed Shock
How to Use:
Long press the switch to heat or massage the switch to turn on the heating or massage function, there are three gears to adjust, short press to adjust the gear, long press to turn off:
Package List:
1 x Scarf:
Note:
1. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. If you have any questions or concerns after receiving the product, please feel free to contact us so we can help.:
4. If the product has quality problems, we will replace or compensate you for free as soon as possible. :

ההצעות הטובות ביותר