• חדש
מכונת שינה 9 צלילים משחקים שינה רעש מכונה ילדים צליל לבן צליל תינוק יופי יופי ראש ערכת גילוח נשים

מכונת שינה 9 צלילים משחקים שינה רעש מכונה ילדים צליל לבן צליל תינוק יופי יופי ראש ערכת גילוח נשים

Rating 
ILS 3.00

כמות
במלאי

9 סוגים של צלילים חלקים וטבעיים חיי רכיבה על סוללות 500 פעמים. טיימר כיבוי אוטומטי : ניתן לשחק במכונת הרעש הלבנה הזו ללא הפסקה כל הלילה או שיש טיימר אוטומטי שיוגדר למשך 15, 30 או 60 דקות לשמירה על אנרגיה. להביא את התינוק או ילד להירדם לפעמים יכול להיות כאב אמיתי. הרעש הלבן יחליק את התינוק או הילד כדי לעזור להם להירדם במהירות. עם 9 סוגים שונים של צליל לבחירה כדי להתאים לכולם אחרת, מכונת הרעש הלבנה הזו מושלמת לכולם. הצלילים השונים המוצגים במכונת הרעש הלבנה הזו הם : רעש לבן, צליל גלים, בציפורים, צליל קריקט, ביקר ו -3 שרשמים. מכונת שינה 9 צלילים משחקים שינה רעש מכונה ילדים צליל לבן צליל תינוק יופי ראש יופי ערכת גילוח גילוח נשים טיימר כיבוי כיבוי : ניתן לנגן מכונת רעש לבן זו ללא הפסקה כל הלילה או שיש טיימר אוטומטי שיוגדר ל 15, 30 או 60 דקות לשמירה על אנרגיה. זה כולל סוללת ליתיום מובנית וטעינה של USB. זה יכול לשמש ברציפות למשך 36 שעות עם מטען מלא. Battery Life Life 500 Timescine מכונת האין הלבן - מכונת סאונד שינה ניידת, היא הופכת את בן לוויה נהדר במיוחד בסיוע ישנים קשה להירגע.8 עיצוב מפורט : הוא תופס חלל קטן על שולחן המיטה וניתן להכניס אותו בקלות לתיק או למזוודה שלך, מה שהופך אותו למלווה הנסיעות המושלם.

מאפיינים מוצהרים

Type White Noise Machine:
The different sounds featured in this white noise machine are:
white noise, wave sound, birdsong, , cricket sound, bicker, and 3 lullabies.
Working Time 15-30H:
9 kinds of smooth and natural sounds.:
Package Included:
Size 3.54x3.54x1.22inch (80x80x31 mm):
Getting the baby or a kid to fall asleep sometimes can be a real pain. The white noise will smooth the baby or kid to help them fall asleep quickly. With 9 different type of sound to choose from to fit everyone differently, this white noise machine is perfect for everyone.:
Rated Power 1W:
Charging About 1.5H:
Not just for sleep:
our white noise sound machine not noise, it improves sleep quality, but also is suitable for use at home, in the office, in a dorm, in a baby nursery or anywhere you want.
It features a light display and according to the light, you can adjust the breathing in 10 minutes to make your body relaxed.:
Battery Capacity 1200mAh :

ההצעות הטובות ביותר