• חדש
תחבושות הידרוקולואידיות של Lotfancy, 24 רפידות שלפוחית ​​ו -252 טלאי אקנה, טלאי פצעון לפנים, כרית

תחבושות הידרוקולואידיות של Lotfancy, 24 רפידות שלפוחית ​​ו -252 טלאי אקנה, טלאי פצעון לפנים, כרית

Rating 
ILS 0.67

כמות
במלאי

ללא לטקס רך הגנת שלפוחית ​​עקב : כרית השלפוחית ​​עבה יותר ומספקת כרית נוספת להגנה על עור שבור בעזרת עיצוב בלתי נראה נושם, אנטי-ללבן, גבוה, מספקת הגנה על הרגליים, אצבעות הרגליים והסוליות, המתאימות לנשים, לאמא, לבנות ולבצע אשה, הגנה נהדרת כשנעשים עקבים, דירות ונעלי ספורט. תחבושת שלפוחית ​​עמיד למים : תחבושות טיפוח השלפוחיות עוצרות מים, זיעה וחיכוך נוסף; זה מסתובב בהונות אצבעות מיוזעות ותוכלו אפילו להשתמש בזמן שחייה ומקלחת מבלי לדאוג שזה יעבור או יירד אפילו בחודשי הקיץ החמים. פתרון ריפוי אקנה מהיר : טלאי אקנה יכולים להפחית את המראה של פצעונים תוך 6-8 שעות; טיפול עדין, הפחתת נפיחות וצלקות; כל גיליון עטוף בנפרד; קל לשאת סדין בארנק, בארנק, בתיק. הידבקות יציבה : טלאי העור שלנו נשארים על לילה גם לאחר השלכתו, והופכים מנוחה על כרית; קלף בקלות, ללא כאבים, ללא שאריות, רפידות הזיט הנושמות שלנו דקות ורכות, צלולות ומט; חומר ברור מאפשר שימוש בשעות היום; תערובת עם כל גווני העור וניתן בקלות להסתיר אותם עם איפור קל. רך ונוח : כרית השלפוחית ​​עשויה מג'ל הידרוקולואידי עם עיצוב אור אולטרה ודק, אנטי רגיש ועמיד למים, העלולים לספוג שפיכה שלפוחית ​​ולהגן על שלפוחית ​​מפני חיידקים, מיוזעים, מים וכו 'אטומים : השלפוחית ​​מונעת מים, זיעה, וחיכוך נוסף; זה מתאים לבוהן מיוזעת או אפילו יכול להשתמש בשחייה ומקלחת. והריפוד הנוסף לא רק מסייע במניעת שלפוחיות אלא גם מגנות במקרה שיש לך חבילה אחת קלה לשימוש כדי להבטיח את ההיגיינה שלה וזו חבילה מגוונת, כלומר אתה מקבל גדלים וצורות שונות ואז להשתמש בזה שמתאים הצרכים שלך.

מאפיינים מוצהרים

12mm Diameter:
0.3mm Thick:
160 Count /Box (16 per sheet x 10 sheets):
Safe & Comfortable & Effective Acne Patches:
Our pimple stickers are made of soft, medical grade hydrocolloid, comfortable to wear and can reduce the appearance of breakouts in as few as 6-8 hours.:
Protect & Accelerate Healing:
Our breathable acne spot dots will absorb secreta to provide a moist wound environment to promote skin cell regeneration and guard acne against water, sweat and dirt.:
Easy to Use:
Apply a patch to cleansed dry spot; Press it down for 5 secs and leave it for about 6-8 hours. Remove when it turns white. :
Blends in with All Skin Tones:
Cruelty-free and vegan friendly, our thin, clear and matte pimple cover is hardly noticeable and can easily be conceal :

ההצעות הטובות ביותר