• חדש
2 pcs רטט אנטי הר הר -גומי מבודד רטט רטט רטט בידוד הרכבה הלם סופג הרט רטט רטט הרט רטט רטט רגליים

2 pcs רטט אנטי הר הר -גומי מבודד רטט רטט רטט בידוד הרכבה הלם סופג הרט רטט רטט הרט רטט רטט רגליים

Rating 
ILS 1.33

כמות
במלאי

טכנולוגיית ייצור מתקדמת : תהליך הייצור של הרכבה נגד הרכבה כרוך בטכנולוגיה מתקדמת המבטיחה שחלקי הגומי והמתכת יישארו מחוברים היטב זה חיוני במתן בידוד רטט יעיל והגנה על הציוד. ספיגת זעזועים אפקטיבית ומאגר : הרכבה נגד התנעה בעלת יכולות ספיגת זעזועים מצוינות, שיכולות להגן על המכונות מפני ההשפעות המזיקות של הרטט. בעזרת מאפיינים אלה, המשתמשים יכולים ליהנות מפעולות יעילות יותר, עלויות תחזוקה מופחתות ותוחלת חיי ציוד מוגדלת. עיצוב ידידותי למשתמש : הרכבה נגד התנשאות מעוצבת עם נוחות המשתמש בחשבון. קל להתקין ולפרק את ההרכבים, ומאפשר תחזוקה מהירה וקלה של ציוד. תכונה זו משפרת את יעילות העבודה וממזערת את השבתה, וכתוצאה מכך מוגברת בפריון. יישומים רב-תכליתיים : לרכיבי אנטי-כיבוי יש מגוון רחב של יישומים במכונות וציוד שונות. הם שימושיים במיוחד במדחסי אוויר, מנועי דיזל, משאבות מים במנועי בנזין, רתכים חשמליים ומכונות אחרות הדורשות בידוד והגנה של רטט. חומרים עמידים : הרכבה נגד התנופה מעוצבת בחומרי גומי ומתכת איכותיים כדי להבטיח עמידות וחיי שירות ארוכים. המשמעות היא שמשתמשים יכולים לצפות להשתמש במלכילים לתקופות ממושכות מבלי לחוות בעיות בלאי. טכנולוגיית ייצור מתקדמת : תהליך הייצור של הרכבה נגד הרכבה כרוך בטכנולוגיה מתקדמת המבטיחה שחלקי הגומי והמתכת יישארו מחוברים היטב. זה חיוני במתן בידוד רטט יעיל והגנה על הציוד. ספיגת זעזועים אפקטיבית ומאגר : הרכבה נגד התנעה בעלת יכולות ספיגת זעזועים מצוינות, שיכולות להגן על המכונות מפני ההשפעות המזיקות של הרטט. בעזרת מאפיינים אלה, המשתמשים יכולים ליהנות מפעולות יעילות יותר, עלויות תחזוקה מופחתות ותוחלת חיי ציוד מוגדלת. עיצוב ידידותי למשתמש : הרכבה נגד התנשאות מעוצבת עם נוחות המשתמש בחשבון. קל להתקין ולפרק את ההרכבים, ומאפשר תחזוקה מהירה וקלה של ציוד. תכונה זו משפרת את יעילות העבודה וממזערת את השבתה, וכתוצאה מכך מוגברת בפריון. יישומים רב-תכליתיים : לרכיבי אנטי-כיבוי יש מגוון רחב של יישומים במכונות וציוד שונות.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Anti‑Vibration Mount
Material:
Rubber and metal
Model:
M10
Screw Length:
Approx. 25mm / 1in
Hardness:
Shore hardness 55A
Use:
Mainly used in air compressors, diesel engines, gasoline engine water pumps, electric welders and other machinery and equipment
Package List:
2 x Anti‑Vibration Mount
Tips:
1. Since some of the data is manually detected there will be 1-2cm measurement inaccuracy, please understand.:
2. Pictures due to camera lighting reasons, the color may deviate, the specific circumstances, please prevail in kind. :

ההצעות הטובות ביותר