• חדש
חיישן גילוי CO2, צג איכות אוויר מעקב בזמן אמת מוליכים למחצה למשרד

חיישן גילוי CO2, צג איכות אוויר מעקב בזמן אמת מוליכים למחצה למשרד

Rating 
ILS 2.33

כמות
במלאי

קומפקטי ונייד : הגלאי קומפקטי וניתן לסחוב אותו בכיס, לא תופס מקום ומקל על השימוש בכל עת ניטור בזמן אמת : הגלאי יכול להציג את הערך של ריכוז הפחמן הדו -חמצני למטר מעוקב בזמן אמת, והאור המהבהב מראה את רמת האזור אליו הוא שייך. רזולוציה גבוהה : למסך הגלאי יש רזולוציה גבוהה ותצוגה ברורה, וניתן להתאים את הבהירות באופן אוטומטי. בדיקות מדויקות : לגלאי יש חיישן עליון מובנה עם אלגוריתם פיצוי רב -מצב עבור נתוני מדידה מדויקים ואמינים. קל לקריאה : לכל מחוון יש מחוון צבע מתחת למספר, מה שמאפשר לך מבט במבט חטוף של איכות האוויר המקורה ורמת הטמפרטורה או הלחות של החדר. ניטור בזמן אמת : הגלאי יכול להציג את הערך של ריכוז הפחמן הדו -חמצני למטר מעוקב בזמן אמת, והאור המהבהב מראה את רמת האזור אליו הוא שייך . בדיקות מדויקות : לגלאי יש חיישן עליון מובנה עם אלגוריתם פיצויים מרובי מצב עבור נתוני מדידה מדויקים ואמינים . רזולוציה גבוהה : למסך הגלאי יש רזולוציה גבוהה ותצוגה ברורה, וניתן להתאים את הבהירות באופן אוטומטי . קל לקריאה : לכל מחוון יש מחוון צבע מתחת למספר, מה שמאפשר לך מבט במבט חטוף של איכות אוויר מקורה ורמת הטמפרטורה או הלחות של החדר . קומפקטי ונייד : הגלאי קומפקטי וניתן לסחוב אותו בכיס, לא תופס מקום ומקל על השימוש בכל עת.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Air Quality Monitor
Material:
ABS
Style:
White semiconductor version
Battery:
3.7V lithium battery 1200mAh (built in battery shipped)
Uses:
Widely used in agricultural cultivation, greenhouse cultivation, production warehouses, material processing laboratories, families, etc.
CO2 Detection Range:
400-5000PPM
CO2 Detection Accuracy:
5PPM
TVOC Detection Range:
0-2PPM
Temperature Detection Range:
0-50℃
Temperature Detection Accuracy:
±1℃
Humidity Detection Range:
0%-99%RH
Humidity Detection Accuracy:
±2%RH
How to Use:
1. Press and hold the power button on the right side for 3 seconds to turn on and off, displaying the current air quality parameters. 2. :
2. CO2 detector:
display the current CO2 data, as well as temperature and humidity data, the color will change according to the CO2 content
3. Easy to operate, press the right switch button for 3 seconds to turn on and off. :
Package List:
1 x Air Quality Monitor:
1 x USB Cable:
1 x Instruction:
Note:
The product cannot measure formaldehyde:

ההצעות הטובות ביותר