• חדש
לוח קצף בוטן, בלוקי מלבן קצף למלאכה מרכזית פרויקטים של בית ספר פסל, עובי 2 סמ, 40 * 30 סמ

לוח קצף בוטן, בלוקי מלבן קצף למלאכה מרכזית פרויקטים של בית ספר פסל, עובי 2 סמ, 40 * 30 סמ

Rating 
ILS 3.00

כמות
במלאי

[גודל] עובי : 2 ס"מ גודל : 30*10 ס"מ, 30*20 ס"מ, 40*30 ס"מ [רב תכליתי] מושלם למלאכות, מסגור, תצוגות התקנה, מצגות, תערוכות, פרויקטים של בתי ספר, שלטי פנים והודעות, עשיית פוסטר ועוד. ניתן להשתמש בלוחות קצף רב תכליתי אלה בכל מקום כמו בית ספר, בית, משרד, מכללה או מעונות. [חומר] לוח קצף קל אך עמיד עם צפיפות וקשיות גבוהה, קל לעיצובו. [קל לחתוך] ניתן לחתוך את לוחות הקצף הקלים בעזרת כלים, ולוחות קצף אלה קלים להפריד. [השתמש בדרך שלך] DIY את פני לוחות הקצף הללו עם דבק, סמנים או אפילו הדפסת מסך. [גודל] עובי : 2 ס"מ גודל : 30*10 ס"מ, 30*20 ס"מ, 40*30 ס"מ. [רב תכליתי] מושלם למלאכות, מסגור, תצוגות התקנה, מצגות, תערוכות, פרויקטים של בתי ספר, שלטי פנים והודעות, עשיית פוסטר ועוד. ניתן להשתמש בלוחות קצף רב תכליתי אלה בכל מקום כמו בית ספר, בית, משרד, מכללה או מעונות. [חומר] לוח קצף קל אך עמיד עם צפיפות וקשיות גבוהה, קל לעיצובו. [קל לחתוך] ניתן לחתוך את לוחות הקצף הקלים בעזרת כלים, ולוחות קצף אלה קלים להפריד. [השתמש בדרך שלך] DIY את פני לוחות הקצף הללו עם דבק, סמנים או אפילו הדפסת מסך. מפרט : צבע : Bluesize : 30*10 ס"מ, 30*20 ס"מ, 40*30 ס"מ קלות : 2 ס"מ פיקאז 'כולל : ראה תרשים הגודל של כמות המלאכה, מסגור, תצוגות התקנה, מצגות, תערוכות, פרויקטים של בית ספר, שלטי פנים והכרזות, יצירת פוסטרים ועוד.

מאפיינים מוצהרים

color:
Blue
Size:
30*10cm, 30*20cm, 40*30cm
Thickness:
2cm
Package includes:
see the size chart for the quantity
Great for crafts, framing, installation displays, presentations, exhibits, school projects, interior signs and announcements, poster making and more.:
These multipurpose foam panels can be used anywhere such as school, home, office, college or dorm.:
Note::
1. Due to factors such as different display screens, there may be some color difference, please refer to the actual product:
2. The size is measured manually, there may be some errors, please understand :

ההצעות הטובות ביותר