• חדש
54 חתיכות ברזל נצנץ מכתב על טלאים A-Z טלאי אלפבית ברזל על אפליקציות עיצוב אהבה תפור על טלאים נצנצים טלאים

54 חתיכות ברזל נצנץ מכתב על טלאים A-Z טלאי אלפבית ברזל על אפליקציות עיצוב אהבה תפור על טלאים נצנצים טלאים

Rating 
ILS 1.33

כמות
במלאי

מה תקבלו : 54 חתיכות ברזל נצנץ צבעוני על טלאים, כולל 2 סטים 52 חתיכות A-Z טלאי אותיות, תיקון נחמד אחד וחתיכה אחת וכתם אהבה אחד; כל אות נמדדת בערך04 אינץ 'ורוחב 1.57 אינץ', ומאפשר לך ליצור או לקשט מגוון פרויקטים של יצירה. אומנות מעודנת : מדבקות רקמת האותיות עשויות טוב מעשני נצנצים צבעוניים ומעודנים ובדים שאינם ארוגים, יש דבק נחמד עם דבק גיבוי איטום חום על הגב; התבנית ברורה ואין עודף חוטים. ניתן ליישם לתיקון, קישוט בגדים ומלאכות ידניות ידניות אחרות, ניתן ליישם את התיקון, לקישוט בגדים וסוגים אחרים של מלאכות ידניות, ניתן ליישם את האותיות הצבעוניות הללו, טלאי ברזל על אפליקציות מתאימות לרוב מיני בלאי מזדמנים, כמו בגדים, תיקים, כובעים וכו '. קישוטים נחמדים : עם טלאי האפליקציה האלפבית הללו, החלקים השחוקים של הבגדים שלך יכולים להיות מכוסים יפה ואפילו להיראות אטרקטיביים יותר בשימוש יומיומי, ועוזרים לך להפוך לאדם מסוגנן; ניתן ליישם גם מלאכות אחרות. קל לשימוש : ניתן לגהץ או לתפור את טלאי האפליקציות הללו או לתפור על רוב סוגי הבגדים; לטלאים אלה יש דבק גיבוי איטום חום על הגב, מה שהופך אותו לנוח יותר לשימוש. תכונות : שימוש נרחב : אותיות צבעוניות אלה טלאי נצנצים ברזל על אפליקציות מתאימים לתיקים, כובעים, בגדים, ג'ינס, מעילים, בלאי מזדמן, ללבוש נשים, בלאי לילדים ועוד, הסגנונות החמודים שלהם יביאו את הבגדים שלך למראה אלגנטי, אתה לא עושה דאגה לפגמים או חורים מכוערים בבגדים. שתף עם אחרים : אתה יכול להכין לעצמך את מדבקות האלף -בית של מלאכת DIY כגיבוי בשימוש יומיומי, או שתוכל לשלוח אותן לחברים שלך, לבני משפחה, מאהבים, קרובי משפחה, עמיתים ואחרים כמתנות מעשיות.

מאפיינים מוצהרים

Material:
sequin, fabrics, heat sealant backing glue
Color:
as the pictures show
Size:
approx. 2.04 inch/ 5.1 cm in height, 1.57 inch/ 4 cm in width
Quantity:
54 pieces
Package include:
54 x Alphabet sequin applique patches :
Note:
Please allow a little error on the size due to manual measurement. :
The color might exist slightly difference due to different displays. :
After the cloth is ironed, it can generally be closely combined with fabric for a long time. If you are worried that the patch will fall, use a thread to sew a few stitches on the edge of the patch. :
Clothes should be kept dry. When ironing, do not use an iron to spray water on patches or clothes. :
The words printed on the product and mentioned above are not as trademark, just for decoration and pattern display, our brand is Chuangdi. :

ההצעות הטובות ביותר