• חדש
Selcraft 100 pcs מסכה שטוחה רצועה אלסטית חבל גומי חבל שרוך שרוך מתכוונן DIY רך שחור לבן מסכת

Selcraft 100 pcs מסכה שטוחה רצועה אלסטית חבל גומי חבל שרוך שרוך מתכוונן DIY רך שחור לבן מסכת

Rating 
ILS 0.33

כמות
במלאי

גמישות טובה : חבל אלסטי איכותי הוא גמישות טובה, ובתוך הטווח המותר של עיוות אלסטי, הוא יכול בקלות לשחזר את האורך המקורי ללא עיוות שימוש רחב : הלהקה האלסטית שלנו יכולה להיות בשימוש נרחב לקישוט הבית או חגורות, שרוכים, פסי שיער, מחשופים, מכנסיים קצרים, חצאיות, שרוולים, טייץ, סרטי ראש, שרוכים, פאות, יומנים, כובעים, תיקים ואפילו תכשיטים DIY. רצועות אלסטיות יכולות להיות בשימוש נרחב במסכות, או חגורות, עבור מותניים, מחשופים או מלאכה בכל מקום שאתה צריך. יישומים אחרים : חבל אלסטי נושם, רחיץ, לבן נמצא בשימוש נרחב לתפירה של מסכות פנים, להקות שיער, נעליים, שרוכים, סקראנצ'ים, שרוולים, חיתולי תינוקות, ייצור תכשיטים. מושלם לתפירה : על ידי מספריים אתה יכול לקצר את הלהקה האלסטית לאורך שאתה רוצה. השתמש בו עבור רצועות המותניים, מחשופים או מלאכות בעבודת יד. אף פעם לא מתפרק : חוטים עדינים מאוד הם קלועים בצפיפות גבוהה, לעולם אל תדאגו לשחרר או לשבור שוב, הבחירה הטובה ביותר של חוט ארלופ בעלות נוחה. גמישות טובה : חבל אלסטי איכותי הוא גמישות טובה, ובתוך הטווח המותר של עיוות אלסטי, הוא יכול בקלות לשחזר את האורך המקורי ללא עיוות. שימוש רחב : הלהקה האלסטית שלנו יכולה להיות בשימוש נרחב לקישוט הבית או חגורות, שרוכים, פסי שיער, מחשופים, מכנסיים קצרים, חצאיות, שרוולים, טייץ, סרטי ראש, שרוכים, פאות, יומנים, כובעים, תיקים ואפילו תכשיטים DIY. רצועות אלסטיות יכולות להיות בשימוש נרחב במסכות, או חגורות, עבור מותניים, מחשופים או מלאכה בכל מקום שאתה צריך. יישומים אחרים : חבל אלסטי נושם, רחיץ, לבן נמצא בשימוש נרחב לתפירה של מסכות פנים, להקות שיער, נעליים, שרוכים, סקראנצ'ים, שרוולים, חיתולי תינוקות, ייצור תכשיטים. מושלם לתפירה : על ידי מספריים אתה יכול לקצר את הלהקה האלסטית לאורך שאתה רוצה. השתמש בו עבור רצועות המותניים, מחשופים או מלאכות בעבודת יד. אף פעם לא מתפרק : חוטים עדינים מאוד הם קלועים בצפיפות גבוהה, לעולם אל תדאגו לשחרר או לשבור שוב, הבחירה הטובה ביותר של חוט ארלופ בעלות נוחה.

מאפיינים מוצהרים

20pcs 50pcs or 100 pcs/bag:
After receiving the product, please contact customer service if you have any questions. The customer service will help you with any problems. Please do not open the dispute easily. Thank you for your understanding.:
Note:
Light shooting and different displays may cause the color of the item in the picture a little different from the real thing. The measurement allowed error is +/- 1-3cm.and the quantity please allow 2-5 pcs error thanks

ההצעות הטובות ביותר