• חדש
ZRSJ אטום למים 6 יחידת נעליים שקופה, קופסת אחסון נעליים אטום אבק, קופסת נעליים, ארון נעליים

ZRSJ אטום למים 6 יחידת נעליים שקופה, קופסת אחסון נעליים אטום אבק, קופסת נעליים, ארון נעליים

Rating 
ILS 87.22

כמות
במלאי

● קל לניקוי ולהרכיב מתלה הנעליים מבטיח שהנעליים שלך לא יושפעו מאבק, לכלוך וריח. אנו מציעים שני צבעים שונים : לבן ושחור. בחר אחד שאתה רוצה להפוך את חייך לצבעוניים יותר. ● רב -פונקציונליות : לא רק שאפשר לאחסן נעליים במתלה הנעליים, אלא גם לאחסן בגדים, אביזרים, צעצועים וכו 'במתלה הנעליים. אתה יכול להסיר שכבת בגדים כך שהיא לא רק לובשת מגפיים, עקבים גבוהים, אלא גם תיק עור או נעליים. ● תחושה נוחה : תיבת האחסון הזו מצוידת בציפוי אלגנטי, שהיא פשוטה ופשוטה, אך עדיין יוצרת אווירה אטרקטיבית ונוחה, שניתן להתאים בחוכמה לרהיטים אחרים. ● ארגן נעליים וחסוך יותר מקום. הרצפה אינה החלקה ונעליים לא קלות ליפול. תוך כדי איסוף הנעליים זה גם תומך בהן. נעלי אחסון מסודרות יכולות לחסוך יותר מקום. ● לאחר המכירה : אנו שואפים לספק לך את המוצרים האיכותיים ביותר ואת חווית הלקוח הטובה ביותר. אם אינך מרוצה לחלוטין, אנא צור איתנו קשר, אנו נפתור את הבעיה שלך כאן. תיבות אלה כוללות דלתות וצדדים שקופים לחלוטין, מה שמקל על הצפייה בתוכן. אתה יכול להוציא את הנעליים מבלי להרים את הכיסוי. מתלה נעליים זה מבטיח כי הנעליים שלך מוגנות מפני אבק, לכלוך וריח .100% חדש לגמרי, איכות גבוהה, הגנה על הסביבה, בריאות, עיצוב אופנתי וביצוע מעודן. ניתן להשתמש במולטי-תפקוד למטרות מרובות העשויות של חומרים איכותיים, ידידותיים לסביבה, וניתן להשתמש בהם במשך זמן רב.

מאפיינים מוצהרים

Type:
shoe storage box
Size:
31*21*12.5cm | 34*24*14cm
Color:
white, black, pink
Application:
high heels, leather shoes, sports shoes, slippers, etc.
Storage scene:
bathroom, wardrobe, storage room, bedroom, bed, balcony
note:
We provide clear pictures and make measurements where possible. Please check as much as possible to ensure that the item is what you need.:
Due to manual measurement, please allow a difference of 0.5-1 inches (1 inch = 2.54cm):
Due to different computer screens, the actual item color may be slightly different from the list image, thank you for your understanding.:
Scene usage:
used in living room, bedroom, study, porch, office and other scenes, the style is simple and generous, and can be mixed and matched with different home styles.

ההצעות הטובות ביותר