• חדש
הרטבת לילה חיישן, אלחוטי הרטבת לילה מעורר רגישות גבוהה הרטבת לילה חיישן מעורר לילדים קשישים מיטת סטים

הרטבת לילה חיישן, אלחוטי הרטבת לילה מעורר רגישות גבוהה הרטבת לילה חיישן מעורר לילדים קשישים מיטת סטים

Rating 
ILS 0.33

כמות
במלאי

*שני תזכורת מצבים* : את תינוק שתן רטיבות מעורר יש שני תזכורת מצבים כדי לענות על צרכי שונים, רטט תזכורת, אזעקת קול, והתאמה אישית מצבים * לשפר הרטבת מיטת הרגלים* : נפרד תינוקות רטיבות מעורר, למנוע קר וישבן עור מחלות, יבש שינה, לשפר הרטבת מיטת הרגלים. *אלחוטי מעורר עיצוב* : את הרטבת מיטת מעורר מאמץ מתקדם אלחוטי מעורר עיצוב כדי לעזור שלך ילד להיפטר מהצרות של כבלי וכבר לא הרטבה במיטה. *טעינה נוחה* : אזעקת הרטבת הלילה מאמצת כבל נתונים קל לטעינה ועשויה מחומר שרירי בטן באיכות גבוהה, שהוא בטוח, חסר ריח, לא ו. *טיפול יומיומי* : אזעקת הרטבת הלילה משמשת בעיקר לטיפול בתינוקות וקשישים, כך שניתן לשנות את הסדינים בזמן, כך שהקשישים והילדים יוכלו לקבל טיפול טוב יותר. תכונה : 【לשפר הרטבה במיטה הרגלים】 : להפריד את התינוק בלחות מעורר, למנוע קר, תחת מחלות עור, יבש לישון, לשפר הרטבה במיטה הרגלים【שני תזכורת מצבי】 : הפעוט שתן הרטיבות אזעקה יש שני תזכורת מצבים כדי לענות על צרכי שונים, רוטט התזכורת, צליל התזכורת, וניתן להתאמה אישית מצבי【אזעקה אלחוטית עיצוב】 : המיטה להרטיב אזעקה מאמצת מתקדם אזעקה אלחוטית עיצוב כדי לעזור לילד שלך להיפטר הצרות של הכבלים כבר לא הרטבה במיטה【טיפול יומי】 : את אזעקה הרטבת לילה משמש בעיקר תינוקות וקשישים טיפול, כך גיליונות ניתן לשנות את הזמן, אז זה קשישים, ילדים יכולים לקבל טיפול טוב יותר【נוח טעינה】 : את אזעקה הרטבת לילה מאמצת את כבל נתונים, אשר קל תשלום, עשוי ABS באיכות גבוהה חומר, אשר הוא בטוח, נטול ריח, ללא מפרט : סוג פריט : הרטבת לילה Alarm Material : ABSReceiver מובנה סוללה : סוללת ליתיום 350m Ah (מסופק עם מובנה סוללה)משדר מובנה סוללה : סוללת ליתיום 80m Ah (מסופק עם מובנה סוללה)שתן אזעקה מורכבת משלושה חלקים : משדר (שתן זיהוי) : לזהות שתן, לשלוח אזעקה מידע על המקלט על ידי wireless Receiver : המקלט משמש כדי לקבל את האזעקה מידע של המשדר ויודיע המשתמש באמצעות רטט או קול.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Bedwetting Alarm
Material:
ABS
Receiver built in battery:
lithium battery 350mAh (shipped with built in battery)
Transmitter built in battery:
lithium battery 80mAh (shipped with built in battery)
The urine alarm consists of three parts:
Transmitter (urine detection):
detect urine and send alarm information to the receiver by wireless
Receiver:
The receiver is used to receive the alarm information of the transmitter and notify the user through vibration or sound. It has a temperature and humidity detection function for the detection of the current ambient temperature and humidity.
Charging box (storage box):
It is used for charging the transmitter and receiver. When it is not charging, it is convenient for users to store and carry it after closing the cover.
How to Use:
Turntheswitchtotherighttoturnonthereceiver.Whentheleftreceiveristurnedoff,thetransmitterisalwaysturnedonbydefault.:
Package List:
1 x :

ההצעות הטובות ביותר