• חדש
XJJZS 8 יחידות/מברשות איפור סט מוגדרות למברשת צלליות גבות קונסילר קונטור קווי מתאר מברשת פנים

XJJZS 8 יחידות/מברשות איפור סט מוגדרות למברשת צלליות גבות קונסילר קונטור קווי מתאר מברשת פנים

Rating 
ILS 83.90

כמות
במלאי

אבקת קל להדבקה, צבע טבעי, אחידים הופכים אין דהייה ושום מברשות מפילות שיער מגדילות ומציגות את טעם חייך. זה נייד ונוח לשימוש ולשאת. משמש על הפנים כדי למרוח, למיזוג או להתאר מדיומים מרובים. מתאים לשימוש מקצועי וגם לשימוש ביתי. אבקת קל להדבקה, צבע טבעי, אחידים הופכים. אין דהייה ושום מברשות מפילות שיער מגדילות ומציגות את טעם חייך. זה נייד ונוח לשימוש ולשאת. משמש על הפנים כדי למרוח, למיזוג או להתאר מדיומים מרובים. מתאים לשימוש מקצועי וגם לשימוש ביתי. אבקת קל להדבקה, צבע טבעי, אחידים הופכים. אין דהייה ושום מברשות מפילות שיער מגדילות ומציגות את טעם חייך. זה נייד ונוח לשימוש ולשאת. משמש על הפנים כדי למרוח, למיזוג או להתאר מדיומים מרובים. מתאים לשימוש מקצועי וגם לשימוש ביתי. מפרט : חומר : ידית פלסטיק / צינור אלומיניום / תסרוקת ניילון : 8 יחידות / אריזת אריזה של OPP כוללים : 1* מברשת איפור יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת. אודות צבע : אנא הזכיר כי אפקטים של תאורה נאותים, עקוב אחר הגדרות הבהירות/ניגודיות וכו ', יכולות להיות כמה הבדלים קלים בטון הצבע של התמונה של האתר והפריט בפועל.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Plastic handle / aluminum tube / nylon hair
Quantity:
8pcs/set OPP Packing
Package Include:
1* makeup brush:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
About Color:
Please be reminded that due lighting effects,monitor brightness/contrast settings etc,there could be some slight differences in the color tone of the website′s photo and the actual item

ההצעות הטובות ביותר