• חדש
חיצוני בטיחות נטו,ילדי הגנה נטו, מדרגות אנטי-סתיו ארוג חבל עבור גן דקורטיבי מרפסת מדרגות מעקה בידוד טיפוס חמו

חיצוני בטיחות נטו,ילדי הגנה נטו, מדרגות אנטי-סתיו ארוג חבל עבור גן דקורטיבי מרפסת מדרגות מעקה בידוד טיפוס חמו

Rating 
ILS 470.99

כמות
במלאי

*מגרש משחקים טיפוס נטו * חוזק גבוה פוליאסטר ניילון חומר מיוחד עבור טיפוס שנבחר בקפידה גלם חומרים, 100% טהור יד ארוג מהירושה קרפט; מקצועי אריגת טכניקה, ללבוש עמיד ושמש עמיד, חזק חסון ועמיד גודל נטו מטען טיפוס חיצוני קוטר חבל : 6 מ מ/0.026 רגל,10 מ מ/0.032 רגל, מרווח רשת : 8 ס מ/0.26 רגל ;אורך*רוחב : 1 על 1 מ 'עד 3 על 4 מ'. טוב לשימוש חיצוני ושימושים מגנים. עם עיצוב צבעוני, אתה יכול להשתמש בו כמו קיר קישוט נטו. *קל לטפל רך, לא קל לדעוך, עמיד, קל להתקנה והובלה. כאשר אתה לא צריך להשתמש בו, אתה יכול פשוט לקפל אותו ולאחסן אותו בנוחות. מרפסת בנוטינג לילדים יש לנו כל גודל אחר (חבל קוטר, רשת, אורך * רוחב) חבל נטו, צבעים אחרים, אנא פנה אלינו אם אתה צריך,תמיכת התאמה אישית. אם יש לך שאלות או הצרכים, אנא פנה אלינו. חיצוני ילדים של טיפוס רשתות מגרש משחקים רשתות מטען ילדי של טיפוס ילדים של טיפוס רשתות דיג רשתות בהיר וצבעוני קישוט טובאת חבל נטו טיפוס מטען נטו הוא מתאים עבור מרפסות, מדרגות, חיות מחמד, ילדים, אולמות ספורט, מגרשי משחקים, גנים, בתי ספר או מועדוני ספורט. זה יכול למנוע חפצים מליפול, להבטיח את בטיחות של חיות מחמד, ילדים, וכו'.תנו לילדכם סביבה שמחה ובטוחה!מסורתי יד ארוג מלאכות מפרט : שם מוצר : טיפוס חבל נטו גס : 6 ממ/0.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Climbing Net
Rope Coarse:
6mm/0.019ft, 8mm/0.026ft,10mm/0.032ft;
Pore Diameter:
8cm/0.26ft;
Climbing Net Size:
multi-size optional (can be customized), if the color and size you need are not here, you can email us contact.
Climbing Cargo Net are suitable for use outdoors:
indoors can be used anywhere, or you can cut them into the shape and size you want without affecting the durability of the net.
Notes:
* If you are satisfied with our products, please leave your real feedback.:
* Manual measurement, there may be 1-3cm error, please refer to the actual product.:
* Due to display effects and other factors, the actual color of the product may vary slightly from the color on the front of the computer, please refer to the color of the product received.:
* Hope you have a happy shopping experience, our store has more styles, welcome to our store! :

ההצעות הטובות ביותר